TMO Business Battle

De inschrijvingen zijn gesloten

De TMO Business Battle is terug! Dit najaar organiseert TMO de 6e editie van de Business Battle. Deze battle wordt bigger, better & bolder. En daar hebben wij JOU voor nodig! Wie wordt de nieuwe content creator van TMO Fashion Business School en wie maakt kans op een volledige studiebeurs t.w.v. zo’n €39.000?

Let the Battle Begin!

TMO Business Battle 2021/2022 gewonnen door Bonita de Kok

Na drie maanden strijden vond de ontknoping afgelopen zaterdag plaats: de finale van de TMO Business Battle. Door middel van zakelijke pitches gingen drie finalisten de uitdaging aan om de jury te overtuigen van hun ambities en vaardigheden. De 18-jarige Bonita de Kok kwam als winnares uit de bus. Gefeliciteerd Bonita!

Lees verder

Wie wint de finale van de TMO Business Battle?

Aanstaande zaterdag is het zover: de finale van de TMO Business Battle!
Maandenlang hebben scholieren van buiten TMO gestreden om de felbegeerde studiebeurs t.w.v. zo’n €39.000 te winnen. Op 12 februari wordt de winnares en tevens TMO’s ‘next influencer’ geselecteerd door een jurypanel. Wint Lotte, Fleur of Bonita? Bekijk de finale vanaf 14:30 uur via Facebook Live.

Opdracht 3: bedenk een productextensie voor een fashion brand

TMO staat zeer goed aangeschreven in de modewereld. Wij hebben dan ook veel connecties met mooie bedrijven en merken, dus vaak maak je op TMO een opdracht die daadwerkelijk door één van die bedrijven is opgezet. Zo ook opdracht 3 en 4 van de TMO Business Battle: die zijn gemaakt in samenwerking met Jack & Jones, een merk van Bestseller. Bestseller ken je hoogstwaarschijnlijk van Vero Moda, Only en Vila.

Tijdens opdracht 3 vraagt Jack & Jones jou om een productextensie te maken voor hun merk. ‘Productextensie’ is een marketingterm voor het lanceren een nieuwe variant van een bepaalde productgroep waarin het merk al actief is.

Wij vroegen de kandidaten om hun brainstormproces vast te leggen op social media en hun productidee in te sturen.

De meest kansrijke ideeën krijgen de kans om op 12 februari in de finale uitgewerkt te worden.

Kijk hieronder verder om een indruk te krijgen van de inzendingen van de kandidaten en maak kennis met de twee winnaressen van de wildcard: Amy Hanse en Jill Kersten, die in semester 1 van TMO zitten.

Danique Kremers

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Danique (@daniquekremers)

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Danique (@daniquekremers)

Fleur Verheijen

Bonita de Kok

Maartje van Lieshout

Lotte Hazelaar

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door LOTTE HAZELAAR (@lottehazelaar)

Amy Hanse

Jill Kersten

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht dat is gedeeld door @jillkersten

Opdracht 2: share your story

Wie ben jij en wat zijn jouw drijfveren? Waarom zou juist jij succesvol zijn op TMO en hoe zal jij later de modebranche gaan verrijken?

Zie hieronder de inzendingen van de kandidaten van opdracht 2:

Danique Kremers

Fleur Verheijen

Bonita de Kok

Maartje van Lieshout

Lotte Hazelaar

Janine Rooze

Opdracht 1: So you think you can influence?

Wat leer je op TMO? Wat valt er te beleven in Doorn? Wie zijn je medestudenten?
You name it!

Zie hieronder de inzendingen van de kandidaten van opdracht 1:

Danique Kremers

Fleur Verheijen

Bonita de Kok

Maartje van Lieshout

Sophie van de Kerkhof

Lotte Hazelaar

Janine Rooze

Wil jij de kandidaten steunen? Deel de video’s op Instagram onder vermelding van @tmofbs en #tmobusinessbattle

OP DE TMO BUSINESS BATTLE ZIJN DE ACTIEVOORWAARDEN VAN TOEPASSING.

Brochure
Open dag
Proefstuderen