Donderdag 21 november werd het boek Karakters in Retail van journalist Yvo van Regteren Altena feestelijk gelanceerd tijdens een inspirerende talkshow bij TMO Fashion Business School in Doorn. Presentatrice Josephine van der Erve (verslaggever bij omroep WNL en maker van de podcast de Jongen Zonder Gisteren) leidde het gesprek met gasten – en tevens prominente karakters in het boek – Nikkie Plessen (N Brands), Roland Kahn (AMERICA TODAY) en Guillaume Philibert Chin (Filling Pieces). Samen met de auteur deelden zij hun unieke inzichten en ervaringen over ondernemerschap in de Nederlandse mode- en lifestyle-retail. |
Foto Amaury Miller
Tijdens de talkshow spraken de gasten openhartig over hun ervaringen:
Karakters in Retail biedt een unieke blik op de drijvende krachten achter de Nederlandse retail. Met verhalen over ook de gevestigde namen Ronald de Waal (WE Fashion), Fokke de Jong (Suitsupply), Raymond Cloosterman (Rituals), Fred Gehring (Tommy Hilfiger), Madeleine Pauw & Christiaan Klein Pauw (Pauw Mode), Oger, Sander en Martijn Lusink (OGÉR) én vernieuwers zoals Jason Denham (DENHAM), Philip Hillege (Skins Cosmetics) en Sharon Hilgers (My Jewellery), toont het boek de uitdagingen, successen en lessen van iconische ondernemers. Het boek is vanaf heden beschikbaar voor € 24,99 bij boekhandels en online via Libris Blz., Bol.com en Managementboek.nl. Meer informatie is te vinden op www.karaktersinretail.nl. Uitgever: Zynchrone Media. Citaten uit het boek:
Over de auteur |