Omnichannel & BIG DATA

Focus
Onderzoek naar kansen, mogelijkheden, randvoorwaarden en beperkingen van gecombineerde inzet van on- en offline business voor fashion bedrijven en de mogelijkheden om on- en offline data efficiënt en effectief in te zetten ter versterking van de rendementspositie en/of groeimogelijkheden van een bedrijf.

Invalshoek
Strategisch gericht onderzoek, o.a. interessant vanuit perspectief van algemeen strategisch business management en de beroepsvarianten (e-)marketing manager, retail(concept)manager, sales manager retail of wholesale en zelfstandig ondernemer.

Topics zijn onder andere
Verschil tussen multichannel- en omnichannel-benadering; het toepassen van de omnichannel customer journey; het kunnen herkennen, benoemen, uiteenrafelen en doelmatig definiëren van service en transactie touch points; het opzetten, monitoren en sturen op de key off- en online touch points, key performance indicators en inzetmogelijkheden van off- en online marketingtools, online datamining, social media metrics, etnografisch onderzoek, customer lifetime value, crm en klantenbinding.

Voorbeelden

Let’s meet
Volgende open dag

jun22

Open dag

Wil je ons graag ontmoeten? TMO Fashion Business School organiseert jaarlijks...