TMO Business Battle gewonnen door Bonita de Kok

Na drie maanden strijden vond de ontknoping afgelopen zaterdag plaats: de finale van de TMO Business Battle. Door middel van zakelijke pitches gingen drie finalisten de uitdaging aan om de jury te overtuigen van hun ambities en vaardigheden. De 18-jarige Bonita de Kok, die nu nog een MBO-opleiding volgt, kwam als winnares uit de bus.

De TMO Business Battle staat in het teken van het winnen van een volledige studiebeurs voor TMO Fashion Business School en het worden van TMO’s ‘next influencer’. Winnares Bonita de Kok gaat de opleiding dan ook 3,5 jaar lang als ambassadeur van de school vertegenwoordigen via social media.

JACK&JONES, die tijdens deze Business Battle optrad als TMO’s opdrachtgever, vroeg de finalisten een productextensie uit te werken die aansluit bij hun doelgroep, de vraag van de consument en de trends vanuit de maatschappij.

Fleur Verheijen, die er vandoor ging met de derde prijs beet het spits af met haar concept V/World, waarbij een tweedehands collectie spijkerbroeken als exclusief en hip gepositioneerd zou worden in de JACK&JONES winkel. Lotte Hazelaar, die eindigde op de tweede plaats, vloog het idee voor een productextensie anders aan en ontwierp een zogenaamd KICK-ASS carelabel voor jeans. De winnende Bonita de Kok koos ervoor om zich met haar concept ‘Blue Doesn’t End With You’ onder andere op het leasen van spijkerbroeken te richten. Alle drie ideeën die in lijn liggen met de maatschappelijke vraag om duurzame concepten en alle drie kanshebbers voor de studiebeurs van zo’n €39.000.

Onder leiding van juryvoorzitter Patty Borgo, country manager van JACK&JONES, riep het jurypanel Bonita de Kok uit als winnares vanwege haar zakelijke inzicht, overtuigingskracht en passie. Bonita zal, net als de andere finalisten, in september starten in het eerste jaar van TMO Fashion Business School. Vanaf dat moment zal zij nóg meer in the picture komen te staan in de marketinguitingen van TMO.

Wil je meer zien van de finaledag van de TMO Business Battle? Bekijk het fotoalbum op Facebook of de posts op ons Instagramaccount.

Brochure
Open day
Trial study