In het TMO DevelopmentLAB doen TMO studenten innovatief onderzoek voor inmiddels ruim 100 (fashion) opdrachtgevers. Zij doen dit veelal in samenwerking met expertbedrijven die o.a. technologieën ontwikkeld hebben die TMO studenten onderzoeken en ook testen in living labs en focusgroepen. Dit wordt gepresenteerd in onderzoeksrapporten en valorisaties met aandacht voor onderzoekresultaten maar ook creatieve innovatieve oplossingen van de TMO-studenten. Veel nieuwe kennis dus die wij graag met u willen delen.
TMO nodigt haar relaties uit opnieuw in de schoolbanken plaats te nemen en deze eindonderzoek-presentaties van onze studenten bij te wonen.
Opdrachtgevers
Op maandag 14 januari 2019 presenteren onze studenten onderzoeken in opdracht van o.a. het landelijke Future-Proof Retail project met livinglabs in Delft, voor retailers The Stone, Score, Riviera Maison en Bij Schulten maar ook onderzoeken in winkelgebieden van Hilversum en Arnhem, naar duurzame productie in het Oostblok en food waste management.
Thema’s
Retail– human capital- data-analyses – brand strategy – robotica – klanttechnologieën- category management en nog veel meer.
Programma
TMO stelt bijna alle presentaties open voor genodigden. Uit het programma kunt u zelf kiezen welke presentaties u gaat bijwonen. Heel flexibel dus!
Na de presentaties is er ruimte voor interactie en vragen. Na afloop kunt u onder het genot van een drankje en hapje uw eventuele onderzoeksvragen bij ons neerleggen en met onze studenten in gesprek gaan. Kortom: een dag in het teken van kennisdeling en netwerken.
Inschrijven
Meld uw komst bij Arianne Goris (Manager Marketing & Communicatie) op goris@tmo.nl.
Locatie: TMO Fashion Business School – Driebergsestraatweg 11 – Doorn